Retourneren & Ruilen

De meest gestelde vragen zijn:


Kan ik artikelen retourneren?
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen?
Kan ik artikelen ruilen
Voor wie zijn de verzendkosten omtrent het retouren en ruilen?
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

 

Kan ik artikelen retourneren?

Indien het product niet de juiste maat heeft of u wilt toch van de koop van het product afzien dan is het mogelijk om artikelen te ruilen.  Hiervoor moet er wel aan verschillende voorwaarden voldaan worden.
 

Aan Welke voorwaarden moet ik voldoen?
Voor het ruilen en retourneren van bestellingen gelden de volgende voorwaarden:
Het product moet in perfecte  staat teruggestuurd worden:

  • Compleet (indien er meerdere stukken binnen het product aanwezig zijn)
  • Niet gebruikt of gedragen (passen mag uiteraard wel)
  • De originele kaartjes/labels moeten nog bevestigd zijn aan het product
  • Het product moet geen vlekken bevatten.
  • Het product moet niet beschadigd zijn.

Binnen 14 dagen na aankoop moet aan StoereKindjes gemeld worden als u een product wilt ruilen of retourneren.

 

Voordat u het product terugstuurt neemt contact op met stoerekindjes, mail naar info@stoerekindjes-regenkleding.nl of bel naar 06-81233756

 

Kan ik artikelen ruilen? 

Ja het is mogelijk om artikelen ruilen voor een kleine of grotere maat. Stuur een mailtje naar info@stoerekindjes-regenkleding.nl.

 

Voor wie zijn de verzendkosten omtrent het retouren en ruilen?

In  de algemene voorwaarden staat het volgende beschreven:
De klant is zelf verantwoordelijk voor het retour zenden. De kosten voor het retour zenden zijn geheel voor rekening van de klant.”


Indien u het product wilt ruilen voor een andere maat dan kunt u dit aangeven op het retour/ruilen formulier en dan zal StoereKindjes de andere maat naar u toesturen. Deze kosten voor het opnieuw sturen van een andere maat naar de klant neemt StoereKindjes voor haar rekening.


Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

Wanneer de gegevens binnen zijn zal het bedrag worden teruggestort binnen 14 werkdagen.