Bestellen & levering

De meest gestelde vragen: 

Hoe plaats je een bestelling?
Wat zijn de Levertijden van Stoerekindjes?
Wanneer kan ik mijn product verwachten?
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? 
wat zijn de verzendkosten?
Hoe lang duurt de verwerking van mijn bestelling?
Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?
Ik wil mijn Bestelling annuleren kan dit?



 

Hoe plaats je een bestelling?
Wanneer u een leuk artikel heeft gevonden drukt u op de button “winkelmand”.  Hierdoor legt u het artikel in het winkelmandje (let er op of u de juiste maat heeft geselecteerd). Links in het scherm heeft u een overzicht van welke artikelen zich in de Winkelmand bevinden.  Wanneer u wilt afrekenen drukt dan op de button “afrekenen”. Doorloop het Betalingsproces en uw bestelling wordt geplaatst.  Lees hier meer

 

Wat zijn de Levertijden van Stoerekindjes?
Stoerekindjes streeft er naar om de producten binnen een werkdag te verzenden.
Indien de bestelling voor 20.00 wordt geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt.

Let op: Post Nl en DHL Parcel garandeert dat 95% van de post de volgende dag wordt bezorgd.
 

Wanneer kan ik mijn product verwachten?

Besteld op:

Geleverd op:

Maandag voor 22.30

Dinsdag

Dinsdag voor 22.30

Woensdag

Woensdag  voor 23.30

Donderdag

donderdag voor 22.00

Vrijdag

Vrijdag voor 22.30

Zaterdag

Zaterdag / Zondag voor 16.00

Maandag

Let op: Dit dient als indicatie. Hier kan geen rechten op worden verleend.
 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Stoerekindjes verstuurt haar artikelen via PostNL. PostNL garandeert dat 95% van de verstuurde artikelen de volgende dag bezorgd worden (behalve op zondag).


Verzendkosten
Wij begrijpen het gemak van online winkelen, we doen dit zelf regelmatig!  We realiseren ons ook dat je als online shopper niet geconfronteerd wil worden met hoge verzendkosten. Stoerekindjes rekent slechts €5,50 per bestelling. Lees hier meer

 

Hoe lang duurt de verwerking van mijn bestelling?
De verwerking van uw bestelling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Wanneer de betaling is afgerond en op de rekening van Stoerekindjes is bijgeschreven  dan zal  de bestelling worden behandeld.  Daarnaast is het ook afhankelijk van de tijdstip wanneer de bestelling is geplaatst. De winkel verwerkt haar bestellingen op werkdagen tussen 8.00 en 16:00 uur.
 

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?
Ja dat kan, vul de adres gegevens in bij het kopje Afleveradres.

 

Ik wil mijn Bestelling annuleren kan dit?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en betaald kunt u de bestelling niet annuleren. 
Wanneer u de bestelling nog niet heeft betaald kunt u op de volgende manier de bestelling annuleren. Neem contact op met Stoerekindjes via de mail of telefoon. Mailen naar info@stoerekindjes-regenkleding.nl of bel naar: 06-81233756